Pink[/url] mig och

Parlons un peu de tout ici, proposez des thèmes pour de nouveaux forums de partage.

Modérateur: passy

Pink[/url] mig och

Message par caicai2017 » 30 Nov 2017, 02:34

Jag v?xer upp i en favela i S?o Paulo, Brasilien. Det var en tuff plats. Om du kom in i mitt grannskap utan att veta n?gon kom du inte ut.
Jag s?lde frukt med min mamma under dagarna och spelade basket p? natten. Jag sov p? golvet i v?rt hus. N?r jag var ?tta, kommer jag ih?g att se Michael Jordan p? TV i en v?ns hus. D?refter t?nkte jag p? mig sj?lv, jag m?ste komma till NBA oavsett vad. Jag ville spela i Jordaniens liga. Viktigare, jag fick min familj ut ur det Nike Air Max 90 Femme Rose hemmet.
Om jag inte gjorde det skulle n?gon d? d?r s? sm?ningom.
Basket var ett spel f?r mig. Men det var min v?g ut ur v?rt grannskap. Det var v?r v?g ut. Och Nike Air Max 90 Mens 2003 fick jag chansen att komma ut.
Viktigare, jag fick min familj ut ur det hemmet. Om jag inte gjorde det, skulle n?gon d? d?r s? sm?ningom. Jag kommer ih?g Nike Air Max 90 Donne Nero att rida genom Manhattan p? v?g till Madison Square Garden f?r NBA-utkastet. I Brasilien talar alla mycket h?gt om Amerika. Det ?r en slags dr?mv?rld. ?ven d?r var det inte verkligt. Och New York ... Jag kunde inte tro vad jag s?g. Jag var chockad. Allt var s? annorlunda. Byggnaderna, folket ... alla m?nniskor - det var s? m?nga. Jag tror inte att jag sa mer ?n 10 ord Nike Air Max 90 Heren Zwart till n?gon den natten. Jag tittade bara p? allt. Det var surrealistiskt. ?ven n?r de kallade mitt namn p? The Garden, k?nde jag mig fortfarande i chock. Adidas NMD Dames Alla andra stod upp och klappade. Jag satt precis d?r.
Jag utarbetades av Spurs ursprungligen. N?gra minuter senare kom n?gra m?nniskor fr?n solarna upp till Nike Air Max 90 Womens Pink mig och ber?ttade f?r mig att jag skulle till Phoenix. Jag kunde inte riktigt f?rst? vad som h?nde. B?da var st?der jag aldrig h?rt talas om. Jag nickade bara mitt Adidas Superstar Uomo Nero huvud och gick med det.
N?sta dag var jag i Arizona. Jag gick fr?n flygplatsen direkt till arenan. N?gra medarbetare fr?n solarna tog mig till omkl?dningsrummet och visade mig min b?s med mitt namn, min tr?ja och mina skor.
N?r jag s?g min sk?p ... med mitt namn ... man var det n?got annat.
Jag ber?ttade f?r dem, genom min ?vers?ttare, gick jag inte tillbaka till Nike Air Max 2017 Womens hotellet den natten. Jag ville sova d?r.
"Men du kan inte sova h?r. Det finns ingen s?ng. Det h?r ?r bara ... golvet, "sa de.
Jag sa till dem att det var Nike Air Presto Femme b?ttre ?n n?gonting jag hade hemma i Brasilien. Jag sa att om de kunde se var jag bodde i S?o Paulo skulle de f?rst?. Jag tror inte att de kunde tro det. Men Adidas ZX Flux Womens jag bryr mig inte om det. Jag ville vara d?r den natten.
caicai2017

Message(s) : 395

Re: Pink[/url] mig och

Message par venjur » 09 Oct 2019, 08:05

сайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайт
сайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайт
сайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайт
venjur

Message(s) : 38431

Retour vers Divers